Online onderzoek

Wilt u de mening over uw organisatie, product, dienst of website? Met deze informatie kunt u uw service optimaliseren of bijvoorbeeld het aanbod aanpassen. Daarbij komt dat relaties belang hechten aan een leverancier met een luisterend oor. Zij geven u graag hun mening.

Wat gebeurt er met de opkomst van Web 2.0? Web 2.0 staat o.a. in het teken van user-generated content. Hierbij kan de gebruiker van bijvoorbeeld zijn/haar mening geven over het product en leverancier. Potentiële klanten nemen op basis van die recensies een aankoopbeslissing. Graag brainstormen wij met u over de gevolgen en nieuwe kansen die er ontstaan.

Ict-toepassingen | Online Onderzoek

Poll positie

Middels een poll kan de bezoeker op de website anoniem zijn/haar mening geven op een specifieke vraag of stelling. Veelal verandert de vraag per periode waarna een andere vraag gepresenteerd wordt.

Enquête Module

Met een geautomatiseerd enquêtesysteem heeft u geen omkijken. U definieert 1x de vragen en de te volgen route waarna het systeem de antwoorden verwerkt. Op ieder moment kunt u de actuele statistieken inzien. Zo'n systeem is te koppelen aan de website maar kan ook onder de aandacht gebracht worden middels een mailing, eventueel op klantniveau. Dit systeem fungeert ook perfect voor after-sale.

Op deze wijze bent u voortaan voorzien van voldoende feedback om bijvoorbeeld uw service te kunnen optimaliseren. De Enquête Module laat zich door ons gemakkelijk implementeren via het beheer van uw website. Vervolgens kunt u geheel naar eigen inzicht, wens en behoefte zelf een vragenlijst aanmaken.

Meer informatie over online onderzoek

 Inschrijven nieuwsbrief